29 Jul 2013

Suka atau Obses?

 Tiap kali kawan aku tweet pasal crush dia,
aku jeles,
Tiap kali dia berbual dengan kawan-kawan dia pasal crush dia ,
aku jeles,
Tiap kali aku nampak kawan aku pandang crush dia,
aku jeles,
No wonder lah aku jeles sebab kawan aku tu suka kat crush aku..,
tapi aku diam,
Tak nak lah aku gaduh hanya kerana mengejar seseorang yang belum tentu milik kita..
Dan aku tak nak putus kawan hanya kerana berebut crush..

Memang betul dia..
HENSEM,
Memang betul dia..
SMART,
Tapi..dia ramai peminat,
Aku rase akulah orang yang sukakan dia yang satu-satunya dia takkan pandang aku sampai mati pun..
Aku tahu aku tak..
CANTIK,
Aku tahu aku tak..
PANDAI,
Tapi aku selalu berdoa yang suatu hari dia akan jadi milik aku yang hakiki..
Mungkin,
ALLAH tak makbulkan doa kita hari ini,
Tapi percayalah,
Bila kita selalu berdoa dan meminta dengan DIA,
ALLAH pasti akan makbulkan permintaan kita..
Itulah yang aku selalu harapkan..
Ada kalanya doa kita tak dimakbulkan oleh ALLAH,
Mungkin..
ALLAH nak beri kita sesuatu yang lebih baik daripada apa yang kita minta..
Itulah yang aku selalu harapkan..

Aku selalu berangan..
Dia ada di sebelah aku,
Dan aku selalu berharap,
yang suatu hari nanti dia akan nampak aku 
sebagai seorang yang penting dalam hidup dia di depan matanya.

No comments:

Post a Comment