3 Aug 2013

saddy friend you are

Banyak yang aku tak tahu pasal kawan aku,
dan 
banyak yang aku tak tahu ape yang kawan aku pendam selama ni..
tapi,
hari ni baru aku tahu ape yang sebenarnye yang dah terjadi pada die...
bagi aku die adalah satu-satunya kawan yang rapat dengan aku yang selalu aku ceritakan masalah aku pada die...
tapi,aku tak sangka yang selama ni die banyak berkecil hati..
tapi,aku tak tahu sebab ape..
bila aku tanye dia ada masalah ke tak, dia tak nak cerita..
no wonder dia tak nak cerita sebab dia ni kuat memendam perasaan..
aku takut suatu hari nanti bila dia dah tak boleh bertahan dengan masalah dia,
dia takkan dapat happy macam dulu lagi..
aku tak tahu siapa aku bagi dia,
mungkin,aku ni kawan biase bagi die..ehhhmmm..
aku rase,aku dah banyak buat salah dekat die..
dan sebab itu jugaklah aku rase aku makin menjauhi dia dan terus dijauhi oleh dia..
aku memang tak tahu ape yang dia rase,
tapi aku tahu aku sememangnye bukan sesiape bagi dia..

Hey kawanku yang tersayang,kalaulah kau bace ape yang aku tulis kat atas ni,dan kau tahu siapa yang aku maksudkan, aku minta maaf banyak-banyak kalau aku memang betul-betul ada buat salah dekat kau.. 

No comments:

Post a Comment